dimecres, 23 de març del 2011

No sé ben bé com titular aquesta entrada, però sa veritat es que m´han vengut a nes cap moltes de paraules, moltes d´elles “paraulotes” que sa veritat es que de res serveixen...

Aniré al grà, no m´agrada marejar sa perdiu, també vull aclarir que jo no tenía intenció de asistir-hi perquè no seré per Mallorca (ja vos deveu anar fent una idea del que vull xerrar)

Avui, concretament a les 20:00 hores, s´obria el periòde de inscripció per a la cursa del Teix, que organitzen la gent del grup excursionista Gorg i al capdavant el company i amic Dani Ramis el pròxim 3 d´Abril. Es tracta de una gran cursa, que organitzen molt bé encara que només hi he pogut participar un any.

Bé idò, fins aquí normal, s´obri el periòde de inscripció com els altres anys i les places s´haurien d´anar omplint poc a poc, inclús es dies abans un es pot inscriure, no? Doncs no... L´any passat era així, pero enguany no amics... En uns 13 minuts s´ han acabat...

Sa majoria de persones que esteim al dia de les curses de muntanya a Balears ja esteim assabentats i pareix que ja esteim “acostumats” i donam per fet que això és normal, jo crec que ja que esteim podem organitzar entrenos per practicar rapidesa de estar a l´hora que s´obrin les inscripcions pitjant F5 (per actualitzar la página) i així guanyar el que pareix és la cursa per poder participar a la cursa (valgui la redundància).

Em acceptat com a formiguetes que només es puguin inscriure 150 + 25 = 175 persones?! A les curses de muntanya de Balears. Es veritat també, que l´any passat, en poques curses superarem aquest número de inscrits, però enguany hi ha un boom... És normal, gent que prepara l´UTST, gent que es passa de l´atletisme clàssic a la muntanya o que combinen les dues coses... A nivell estatal està passant el mateix... Bueno, el mateix exactament no... Perquè les altres comunitats autònomes no tenen aquests límits, sí, que l´excusa es que s´ha de preservar la Serra, que estic d´acord, però no d´aquesta manera...

Si voleu em poso a fer una llista de les curses que es fan a parcs o reserves naturals de la península (que són moltes) i m´hi jugo el que sigui que en cap, cap ni una, posen aquest límit tan absurd! I això que no som patrimoni de la humanitat segons la UNESCO... (tiempo al tiempo) Imaginau-vos! És realment indignant....

Ara sí, deixen que es federin més persones que les que poden participar a les curses... (incoherencia o incultura) Què saben ells (els que han dictat aquest límit) de curses de muntanya i del respecte que els corredors d´aquestes tenen per la muntanya?

RES DE RES! No en saben res, només saben ficar els nassos per fer veure que es preocupen per la Serra...

Jo crec que en faré ben poques de curses a ses Balears enguany, és una pena, però no em dona la gana haver de estar davant s´ordenador com un pur, corrent posant el número de la meva tageta de crèdit i resar perquè hi hagi plaça...

Enlloc de patrocinar aquest esport tan guapo i fer partícips a gent que no el coneix, el que passarà es que la gent s´orientarà cap altres proves, perquè entrenar per un objectiu que no saps si el podràs lograr per culpa de una tontería de límit que persones amb es seu traje han adoptat sense tenir en compte el número de persones que practiquen aquest esport ni res? Val més anar a entrenar pel teu compte per sa muntanya i llestos...

Jo propòs que ens moguem, intentem fer alguna cosa perquè deixin de prendre´ns el pèl!

(Sí, m´en vaig a geure un poc cabrejat avui)

Bona nit!

3 comentaris:

  1. No podria estar més d'acord amb tú. Jo ja he pres sa decisió de no còrrer cap cursa de muntanya mentres hi hagi aquests límits absurds; I me sap molt greu perque m'agraden molt, però jo també crec que si volem algo hem de fer sentir la nostra veu, i aquesta és sa meva forma de fer-ho.

    ResponElimina
  2. Toni, crec que no es sa manera, si 30 com tu feu lo mateix lo que aconseguiran es que hi hagui 175 a sa linea de sortida, els presidents de cada club es tindrien que runir i posarsenm d´acord en cualque iniciativa, ells son els nostres representants.

    ResponElimina
  3. Tranquils tot està en marxa, ens reunirem després de sa cursa del Teix per aclarir-ho, intentarem demanar els clubs i sa federació que puguim córrer tots els que estan federats modalitat C " cursas per muntanya " nº de places = nº de corredors, exclusivements federats, això no tornará a passar a sa próxima cursa, ara es el moment de que ens respectim, paraula Milanera

    ResponElimina