dijous, 1 de setembre del 2011

Setembre

Ja som al mes de setembre i això vol dir que entre d´altres coses les vacances s´acaben i les competicions tornen, en teoria les temperatures començaran a baixar i el dia s´anirà acurçant.

Després de acabar aquest intens mes de agost, on feia feina durant tots els matins de dilluns a divendres, per s´horabaixa de 3 a 6 tenia pràctiques del curs de monitor de vela i entrenava com podia després, ara toca tornar a sa rutina invernal de entrenaments i de estudis.

Per aquest intens ritme de vida que he duit durant es passat mes no he pogut escriure per aquí sovintment com m´hagués agradat... Però bé, tampoc he competit massa i he entrenat com podia.

A principis de mes vaig participar a la Cronoescalada del barranc de Biniaraix, on hi va haver un nivell de autèntic luxe i on les coses em sortiren bé si tenim en compte quin era es meu estat de forma. Vaig haver de conformarme amb la primera posició sub-23 i la 4a posició absoluta, quedant davant jo en Joan Navarro, en Toni Roldan i en Tòfol Castanyer. La nota negativa va ser el temps invertit per part meva, poc més de un minut respecte l´any passat però si tenim en compte que l´any passat vaig fer aquesta cursa abans de fer l´aturada de l´estiu i enguany la vaig fer amb unes 3 setmanes de entrenament després de l´aturada, no es pot valorar negativament, simplement em va servir com un entreno de qualitat.

Ara mateix em trobo bé fent entrenaments durs, on poso a prova ses cames per lo que m´espera dia 18 de setembre, el campionat d´ Espanya de curses verticals.

Falten exactament 18 dies per aquesta fita on la meva actuació ha de ser la millor possible, segurament hi haurà molt de nivell però conscient de la meva bona temporada no puc renunciar a res, tenint en compte que l´any passat vaig ser el 18è en categoria absoluta lluitant amb molta gent bona.

Precisament avui també he vist les classifiacions del 1º campionat de catalunya de curses verticals, on puntuaven les 3 curses que he fet els darrers mesos a terres Catalanes, La Cara Amón, La Cuita el Sol i La vertical Cabanera. En aquest global he quedat en 4º posició absoluta i 1º en categoría sub-23!

Estic veritablement molt content del resultat i això m´anima de cara als darrers entrenaments durs que me queden, així que res més, a seguir donant canya i a veure com va!

Pròximament vos presentaré sa cursa que es farà a Osca, al Valle de Hecho.



Pas a pas!

1 comentari: