dimecres, 3 d’agost del 2011

Diumenge

El passat diumenge, després d´arribar a altes hores de la matinada a casa per el retràs de l´avió, vaig participar a la cursa dels estiradors, a Sóller.

Es tractava d´una cursa popular de muntanya de gairebé 4 km, les cames estaven pesades però havia de participar per fer piña. Hi van a ser presents molts dels atletes actuals i futurs sollerics, i l´ambient va ser de lo més agradable.

Al final la cursa va sortir ràpida desde el començament, tant en Xim Borràs com en Fernando Rodriguez (els dos triatletes sollerics de nivell) no van donar treva ja desde els primers metres i m´ho posaren d´allò més difícil, sobretot tenguent en compte que venia de córrer una vertical el dissabte i de no poder dormir massa hores el vespre anterior.

Així sortirem ja a les primeres rampes a ritmes de 3:40 més o menys, en arribar al tram tècnic en Xim baixa el ritme i el paso, però en Fernando segueix tirant fort, un ritme que no puc seguir en pujada perquè les cames no em responen, noto com l´àcid làctic m´agarrota els cuàdriceps donant-me senyals de que no sóc cap superman jeje.

El deixo que s´en vagi uns metres, i decideixo posar una marxa que no castigui massa les cames (pobres jeje) fins a arribar al punt més alt de la cursa, allà si que decideixo tirar fort per avall demostrant que la muntanya es el meu terreny, on a les baixades puc amollar-me rapidament sense massa problemes i de seguida als primers metres agafo a nen Fernando.

Cuan el camí m´ho va permetre i el més aviat possible, vaig avansar-lo i vaig seguir impregnant el rimte fort i dur de baixada perquè no hem pogués seguir, gràcies al terreny tècnic vaig posar un grapat de segons d´aventatge que em facilitaren la feina al plà, els derrers metres els vaig fer espitjant però amb bones sensacions, les cames ara si que reponien i finalment vaig creuar la meta 1º amb un temps de 16:24 i molt feliç per guanyar a casa!

Vaja cap de setmana, dues competicions i resultats bons o millor dit sensacions bones que és més important encara!

També vull destacar la importància de les proves populars, són la base per enganxar a la gent i que s´animi de disfrutar d´aquest món tan guapo com és el running. Hi va haver curses per totes les edats i varen participar nombrosos familiars, tant petits com grans!




Pas a pas!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada