dijous, 17 de febrer del 2011

Estancat

Així és, després de la llarga temporada de cross, ara mateix em trobo un poc estancat, es nota que necessit un temps de transició, de menos càrrega per afrontar sa montanya descansat.

La progresió ha estat molt bona enguany, corrent a 3:20 el km a alguns crosses, però diumenge no va ser així, fent als 10 km de l´exigent circuit amb 36:40.

Era el Campionat de Cross per Clubes a Punta Umbría, sobretot lo important era disfrutar ja que vaig estar amb febre la setmana abans i estava amb mocs, sabía que no estava molt bé. Vaig sortir a bon ritme, el que tocava, però el cos no estava per aquells ritmes i ja als primers km me va dir... on vas xabalín? Jejeje i com ell es el que mana pues varem haver de creure. Així que a baixar el ritme per poder acabar. Veure com la gent et passa no es molt agradable però bé, no sempre surt bé.

Després va tocar xerrada amb l´entrenador, que no em va dir res que no sapigués... Ya estás un poco pasado de forma jeje aquestes varen ser ses seves paraules i és sa veritat, sa forma actual ja està un poc passada i els examens de gener passen factura, però ho he aprovat tot que es el que compte i el que em donarà el pà!

Així que aquesta setmana començam el periode de recuperació, encara estic amb el costipat, no me´l llevo de damunt! Aquesta setmana 3 o 4 dies de entreno, dilluns va ser suau per amollar cames, dimarts descans, ahir un poc de qualitat, avui descans, demà descans, dissabte en principi aniré a correr el darrer cross univertiari que em falta per fer per poder entrar a l´equip universitari de cross de cara al nacional, será una cursa per anar a veure com va el cos, si estic bé del costipat segurament em surti millor que diumenge (no és molt difícil tampoc).

Diumenge, si estic bé, es probable que vagi a la muntanya! A la sierra madrileña, amb l´entranador a correr amb raquetes de neu! Em fa moltes ganes, ja que amb les nevades que estan caient serà molt divertit i ens llevam un poc el mono!

I ja veurem, sa veritat es que encara queda molt per la muntanya, queda temps per baixar un poc el ritme, recuperarse del costipat i tot i tornar a pujar la forma pensant amb els objectius que encara estic plantejant-me. No tenc cap dubte que tota sa xispa treballada es veurà també a la montanya jeje.

Aquí vos deix, amb un dels videos que em serveixen per motivarme!




Pas a pas!

1 comentari:

  1. Molt bo es video, ja l'havia vist per això.

    Era un circuit molt rapid el de punta humbría, si no estaves en bona forma....tothom volava!

    ResponElimina