divendres, 19 d’abril del 2013

Crònica Trineu i actualitat

El passat cap de setmana, com ja vaig anunciar, ens vam desplaçar a Benasque per disputar la Trineu!

Tant en Xavi com es meu germà Manuel, com jo, estàvem molt il·lusionats en fer-ho bé i els nervis van aflorar durant tot el dissabte... Cadascú va a anar a practicar i reconèixer la seva modalitat, el seu tram.

Jo vaig fer el circuit a bon ritme, sense passar-me però necessitava provar-me un poc i així a la vegada acumular un bon entreno.

Així, dissabte vaig esquiar 1 hora i 20 min. fent el circuit de la prova en poc més de 52 minuts, així, diumenge, ja sabia per on anirien els tirs...


Diumenge va sortir tot redó, en Xavi va sortir fort però a la vegada intel·ligent, i sense forçar més del compte a la baixada per no punxar, fet que ens complicaría tota la cursa del equip. Tot i així va arribar 3er al relleu, primer parcial de tots els equips.

Després li va tocar al meu germà, que va imprimir un bon ritme, agafant a tots els participants que participàven individualment i aconseguint arribar ja cap de cursa al relleu que es donava al poble de Cerler.

Allà va ser el meu torn, esquí de muntanya en un circuit força pla on hem vaig exprimir a fons! Les sensacions francament bones, arribant en solitari al collado de Ampriu i així poder prendre´m la baixada amb calma. El temps de pujada meu va ser el millor parcial de tots esquiant, 42 minuts, i aconseguint avantatjar als segons classificats per equips amb més de 12 minuts!!!

Molt bon cap de setmana, una vistòria més al sac, una cursa disfrutada!



Fins aquí tot alegries, victòries cada cap de setmana, però la veritat es que fa unes setmanes que no puc córrer dignament, ja a Montserrat vaig córrer amb molèsties al genoll i de moment persisteixen en tota activitat on hi ha impacte. Estem solucionant el tema, però serà impossible que estigui per córrer aquest cap de setmana a la primera prova de Copa de Espanya a Otañes. Sa veritat que és un cop, però ho superarem, això acaba de començar i m´estic trobant millor que mai, així que amb paciència que la temporada és molt llarga!

De moment a fer bici, nadar i esquiar fins que hi hagi neu!


Pas a pas!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada