dimecres, 16 de novembre del 2011

Cursa popular Dorneda

Es passat cap de setmana, concretament dissabte, vam anar un grup d´amics a córrer una cursa popular a una Barriada de aquí aprop.

Es tractava de córrer una cursa per anar agafant ritme de cara als primers crossos que comencen d´aqui a 2 caps de setmana.



Sa cursa era de uns 9500 metres en teoria però finalment el garmin va marcar 8600. Es tractava de fer 5 voltes a un circuit urbà amb un puja i baixa continuat, gairabé res plà, es gps en total va marcar 140 metres de desnivell acumulat (+ i -) res per un corredor de muntanya jeje però per córrer ràpid ja és desnivell...

Vam sortir a ritme bó i ja en es primer pas de volta anava totsol al capdavant amb un altre atleta, un veterà però que duia un bon ritme i adavant aquesta situació vaig optar per baixar un poc el ritme i veure quines eren ses seves intencions. Es va posar a estirar ell i el ritme es podia soportar així que vaig aguantar, una volta, dues voltes... Ja anàvem per el començament de la 4 quan vaig optar per posar-me jo a marcar el ritme i veure si ell em seguia, a falta de una volta només, li havia tret uns metres que no va poder recuperar...

Molt content sobretot per ses sensacions que vaig tenir i sa marca final comptant es meu estat de forma i es circuit no està malament, sa de seguir fent feina però poc a poc, no vull arribar cremat a gener quan realment seràn ses competicions importants!


Acabant content amb un temps de 31:15 a 3:38 min/km



Pas a pas!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada