dijous, 25 d’octubre del 2012

Cursa Volta la maria

El passat cap de setmana vaig anar a córrer a Avià, població situada al costat de Berga al costat de la serra del Cadí Moixeró. Es tractava de una cursa curta, 15,5 km bastant ràpida a priori, amb 650 metres de desnivell positiu. Va ser una cursa de córrer molt, amb molt nivell i adamunt ens va ploure durant la mitat de la cursa, però ploure ploure...


La cursa va començar rápida, amb en Joan Freixa marcant ritme, primer km a 3:20, ses sensacions són bones i esteim un grupet amb n´Agustí Roc i 2 corredors més. 


Començam a enfilar per un bosc, tot molt corredor i comença a acaure aigua de valent! No atura, ens hem quedat dos corredors, n´Agustí i en Joan s´han escapat, van massa com a motos jeje.

A mitad de pujada el corredor que anava darrera meu em sobrepassa i aguant al seu darrera, anam tirant, es veu que ell si que es coneix el recorregut i cada creuamente.


Cap al km 8 s´em escapa, després d´un parell de atacs i em quedo tot sol, a un avituallament m´indiquen que em porta pocs segons, però no el veig, quan perds la referència visual costa tornar-se a enganxar. 

Finalment encar sa darrera baixada, moltdura i empinada, patina molt i està tota enfangada!

Em tir a mort a per el 3er classificat però no aconsegueixo agafar-lo, i arrib 4rt a meta!

El temps final 1 hora 9 min. 32 seg. a 3 min. del primer. 


M´he trobat falta de xispa, després de dues setmanes des campiona de Espanya però he disfrutat i donat tot, amb un bon final de cursa, amb força...

Ara toca entrenar dur per es final de temporada, dia 11 de novembre, campionat absolut de muntanya de Catalunya, sa veritat que hi ha ganes de descansar ja una mica i baixar intensitat per un hivern que promet ser bastant interessant jeje ja vos informaré!

Pas a pas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada