dimarts, 6 de desembre del 2011

Primers crosses

Ja han passat els primers crosses, el cross de Llodio i el cross de Alcobendas, es primer va sortir bastant bé, amb un temps com ja vaig comentar inferior al de l´any passat en gairebé 2 minuts, però el segon no ha anat tan bé quedant uns 30 segons més que l´any passat.


El terreny estava més pesat sí, però tampoc es excusa, vaig començar sa cursa i sa primera volta com sempre va anar molt ràpida, després a sa segona me va costar molt trobar es punt on sufrir i allà crec va ser on vaig perdre un poc es temps per almenys igualar el meu registre de l´any passat.

Està clar que cap d´aquests 2 crosses estan plantejats com a objectius, que sa temporada es llarga i precisament on he de estar bé es per finals de gener-principis de febrer on me jugaré totes ses cartes per anar o no a campionats de Espanya però a un sempre li agrada fer-ho bé, sóc exigent amb mi mateix.

Sa marca va ser de 37 minuts 23 segons a 10.170 metres marcats pel garmin a un circuit molt dur i garabé res plà com es de Alcobendas...

Tot es tracta de seguir fent feina i els entrenaments estan sortint que és lo important.

Vos deix un vídeo del passat cross de Llodio, si vos fixau apareixem tant jo com es meu germà, de blaus, a sa sortida i després a sa zona de s´estadi, després.... "Només" veureu ses màquines jeje!

Pas a pas!

1 comentari:

  1. 37'23'' en més de 10Km i a més de cross...
    Vaja temps!

    A més, segur que en aquestes curses tampoc se mira tant es temps exacte, perquè com dius cada any poden canviar ses condicions des terreny molt...

    A seguir preparant-se pels objectius!

    ResponElimina