diumenge, 31 de juliol del 2011

Crònica triatló ciutat de Sóller

Fa exactament una setmana que vaig disputar juntament amb el meu equip per aquesta cursa, el relleu de la triatló de Sóller, eren 5 km repartits amb una dura i llarga pujada al far del Cap Gros, després baixar un tram i encara una altre pujada fins a la urbanització per tornar a baixar finalment cap a meta.


Gràcies al gran equip que formàvem, en Sebastià em va entregar el relleu com a primer equip, seguits d´aprop per un altre equip solleric, i vaig sortir amb un ritme bo, alegre perquè el corredor de l´altre equip no es pogués enganxar.


De cop, a l´altura de la platja artificial les pulsacions comencen a pujar i es veu la duresa de la part a peu, regulo l´esforç per estirar al plà i al que queda de la primera pujada. Una vegada arribat al far toca córrer aviat per avall, ampliant cada pas i recuperar el possible les sensacions per la segona part de pujada on toca donar-ho gairebé tot.

Finalment baixo desde la urbanització tot lo ràpid que podia per arribar primers a meta i per lo tant guanyar el triatló per equips.


Les sensacions viscudes no són les més bones de la temporada però és ben normal, feia una setmana i poc que entrenava seriament després del mes de "parón" obligatori a l´estiu per poder afronar la resta de temporada amb força (física com mental), el temps que vaig invertir va ser 6 segons superior al de l´any passat així que analitzant-ho fredament...


Pas a pas!

A seguir fent feina!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada