dimarts, 7 de desembre del 2010

Un blog?

Avui dia de pont per alguns m´he decidit a fer-me un blog, actualment gràcies als blogs estic en contacte amb la gent gent de Mallorca i així desde Madrid, on estic per estudis, cada dia miro quines aventures vos pegau i com vos ho passau de bé.

M´he decidit a crear aquest blog per mostrar-vos també el que faig jo per aquí jeje encara que no hi hagi els increíbles paisatges de la Serra de Tramuntana també tenc terreny per disfrutar de córrer, ja que no estic a Madrid centre sinó a un municipi dormitori de les afores.

Actualment a nivell esportiu, després de la meva 2º temporadada de curses de muntanya, que podríem calificar de bona jeje, i haver descansat un meset fins dia 8 de setembre, he començat la temporada d´hivern fent crosses amb el club del municipi on estic i amb la universitat, sa veritat es que el descans (total) va molt bé ja que et carrega les píles que necessiten el cos i també la ment.

El ritme del cross és molt diferent al de la muntanya, un ritme on la rapidesa es lo important i on jo pateixo molt jeje però en canvi es molt important ja que això condicionarà la futura i esperada temporada de muntanya.

Avui horabaixa tocarà un rodatge de 45 min. acompanyat de acondicionament físic en general després de haver descansat ahir ja que diumenge vaig participar al Cross Internacional de la Constitució a Alcobendas.


Una abraçada amics!

P.d. Poc a poc aniré aprenent com va això.

4 comentaris:

  1. Que guay! Tens molt a dir Pere! Ets un crack així que explicans entrenaments, estudis i tot lo que fas.

    ResponElimina
  2. Pere, enhorabona, tots els craks tindrieu que tenir un blog per donar exemple de constancia i de sebre patir.
    Te seguim desde sa Roketa.

    ResponElimina
  3. Bona cosa això des blog! Ara t'hauré de seguir des de Girona! Esper que vagi bé aquesta temporada! Cuidet !

    ResponElimina
  4. Fantàstica idea Pere,és molt interessant pels "novatos " com jo,poder seguir els teus entrenaments,segueix així i no quedis per Madrid!
    Salut !

    ResponElimina