dissabte, 18 de desembre del 2010

Dissabte

Avui dissabte ha tocat anar a la universitat Autònoma, on hi havia el cross universitari, sa veritat es que ja tenia ganes de córrer aquest cross, més que res perquè ja no competiré més fins d´aquí a 4 setmanes i això vol dir que podré entrenar millor, per gener m´esperen competicions importants!

Es tema es que per poder tenir la possibilitat de classificar-me per disputar el campionat d´Espanya de cross universitari, primer he de puntuar a la lliga Madrileña de campo a través i per puntuar es necessari fer un mínim de 5 crosses i segon he de estar entre els 4 millors de la meva universitat, ara mateix he fet 3 crosses universitaris i estic el 3º de la universitat...

Un altre tema és saber com estiré per el campionat d´Espanya, ja que sempre cau molt tard per ser un cross, aquest any crec que cau el cap de setmana del 26-27 de març, com l´any passat parèix que caurà el dia del meu aniversari! Però bé un viatjet a Astúries no està malament jeje
Ja veureeem!

El que està clar es que s´ha de entrenar bé aquestes vacances de nadal!

Ahir va ser un entrenament suau, mitja hora de carrera contínua, un poc de técnica i 10 rectes!

Avui el cross, si miram dades objectives no ha surtit tan malament, ja que ha surtit una mitja de 3,28min./km a un circuit de 6.500 metres, però sa veritat es que he pegat un petardazo grooos! Després de les bones sensacions de la setmana passada, em vaig quedar amb les ganes de amem si podía espitjar un poc més jeje i això he fet avui... He sortit rápid, massa jeje, amb el grup dels 5 primers però cap el km 3 he começat a petar i res... Amb la mitja que m´ha sortit no em puc queixar, ara ja se a quin ritme no puc sortir jeje he de sortir un poc més suau i els resultats milloraran, si es que no es poden botar pasos!

Pas a pas, a seguir millorant, de tot s´en aprèn!

P.d. Divendres cap a mallorca!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada