dijous, 13 d’octubre del 2011

Pretemporada - Temporada de cross

Fa més de dues setmanes que vaig donar per acabada sa meva temporada de curses de muntanya, pròximament en vos comentaré sa evaluació exhaustiva que n´he fet.

Com vaig anunciar i com fa dos anys, faré la temporada d´hivern de cross, es una manera de fer la pretemporada per sa muntanya i a la vegada seguir fent feina amb sa tècnica de cursa i sobretot millorar sa rapidesa que es molt necessària per poder estar al cap davant de les curses de muntanya...

El més segur es que mai podré córrer als ritmes infernals dels atletes d´èlit o africans però el que està clar es que s´ha de treballar, poder córrer a menys de 3:20 a un 10.000 seria un objectiu que m´agradaria assolir tard o d´hora i crec que fent feina es pot aconsseguir, a més, intentaré com l´any passat classificar-me pel campionat d´espanya de cross per comunitats autònomes, a veure si hi ha sort i puc aconseguir els requisits que demanen per aconseguir la plaça i no passa el que va passar l ´any passat.

Hi ha una dificultat afegida que és que enguany ja no estic estudiant a Madrid, per situació econòmica m´he canviat de universitat i estic a A coruña, la situació geogràfica no és la dificultat principal sinó que a Madrid tenia el grupet de entrenament, els llocs per fer les sèries ja marcats, llocs on poder rodar durant hores per camp, entrenador...

Però bé, com ha de fer molta gent, jo enguany després de parlar amb l´entrenador i mirar quines eren les possibilitats, entrenaré aquí pel meu compte, és a dir amb els plannings que ell em passarà però hauré de organitzar-me i sobretot escoltar bé el meu cos durant els entrenaments per fer les coses bé.

El lloc on estic no es que estigui malament, tot el contrari, però és diferent, estic a vora de mar, no hi ha gaire camp per poder rodar però tenc sa pista de atletisme de sa universitat just a 2 minuts de casa i també hi ha quolque parc on poder anar a fer ses sèries de pujada... El que trob a faltar son km de pistes forestals... L´asfalt i jo no som gaire bons amics però bé sinó farem voltes pel césped de la pista de atletisme.

He adquirit un gps garmin per poder controlar millor els entrenaments amb la frequència cardíaca, km , desnivell i totes les possibilitats que oferta aquesta maquineta jeje.

Com he dit al principi, després de acabar sa temporada de muntanya ara he descansat dues setmanes on he entrenat uns 2 o 3 dies per setmana, ara aquesta em començat a entrenar un poc més seriament i com ara tenc sa jugueta nova miraré de cada final de setmana posar les dades del que he fet.



Pas a pas!


1 comentari:

  1. Serà qüestió de demanar i investigar, però segur que hi ha d'haver bons circuits per allà dalt!

    Esperam el resum de la temporada. Mentres, disfruta de sa jugueta, jeje!

    ResponElimina