dimecres, 25 de setembre del 2013

Cross al Yelmo

El passat cap de setmana ens vam desplaçar a Madrid per disputar la cursa de muntanya del Cross al Yelmo, una cursa curta i explosiva que es disputa a Manzanares del Real, de uns 12 km´s de longitud amb un primer tram de asfalt, una pujada fins “al Yelmo” i una exigent baixada fins un altre cop al poble.

Ja havia participat en aquest cursa el 2011 i havia quedat en segona posició, per darrera de Alfonso Rodriguez i per davant un atleta punter i en auge avui en dia, Manuel Merillas.

Com vaig estar 2 anys estudiant per Madrid, allà hi tenc amics apreciats i per això sempre hem ve de gust pasar a veure´ls.

Pel que respecte a la cursa i com té aquest primer tram de asfalt, es sol sortir a un ritme alt, de fet, els 2 primers km´s i mig són de asfalt picant cap amunt però que es fan a un ritme mig de 3:30 o inferior…

La cursa va sortir controlada i durant aquests km´s vaig controlar les meves sensacions, poc a poc vam anar pujant o més aviat continuant amb el ritme inicial.

Un cop finalitzava el tram de asfalt, vaig quedar amb el qui precisament m´havia guanyat fa 2 anys i quan vam agafar el camí vaig apostar per seguir estirant fort i posar el meu ritme.

Després de fer un km més o menys de pujada, vaig notar que anava despenjant al meu rival i que el ritme imposat era bó, així que tot i que les forces no hem sobraven, vaig seguir posant el mateix ritme, i així durant tota la pujada, coronant finalment primer a uns 45 segons del segon.


Ara tocava una exigent baixada, sense perdre el temps i apurant al màxim! Me tir a mort i colque susto tenc, però a nes final agaf es tram de asfalt que conecta amb l´arribada i em canten que no duc a ningú al darrera!


Darrera espitjada per fer bon temps i… Meta! Amb un temps forá bó, sobretot el de pujada…


Molt content amb les sensacions, hem tret sa carbonilla després de sal larga cursa de diumenge passat a Granada i sembla que tenc xispa a ses cames!



Ara toca plantetjar aquest final de temporada, estic en bona forma i ses sensacions acompañen així que mentre es pugui seguirem corrent i fixant objectius...

Només espero acabar bé sa temporada i en seguir millorant, sembla que estic en el camí correcte!

Pas a pas!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada