diumenge, 28 d’octubre del 2012

Reflexions d´entrenaments

Ahir al vespre vaig posar el següent estat al facebook:

"Córrer de nit per muntanya amb la llum de la lluna, veure mamífers nocturs i sentir-se un més, formar part de la natura. Silenciosament, res més que els meus alèns i les meves trepitjades, sensació de llibertat, de sentir-me indefens enmitg de l' inmensitat! Salut i km!"

I es que ahir vaig anar al mont-roig, a Sant Llorenç de Montgai, aprop de Camarassa, un lloc relativament aprop de lleida on puc entrenar muntanya. També és famós per la quantitat de parets vertiginoses que hi ha, molts de escaladors mundialment coneguts hi van a fer les seves impresionants vies.


Poc a poc anam descubrint llocs, ahir realment vaig disfrutar, amb un frontal, unes sabates, roba i poc més vaig anar a recòrrer les seves muntanyes, pujant no feia ni falta portar el frontal encés, l´apagava i la llum de la lluna m´iluminava el camí, baixant ja era una altre història jeje per si de cas, encenía el frontal. De teló de fons, 2 tempestes amb els seus llamps... Com vaig disfrutar...

Hem vaig creuar molta fauna, fins i tot un porc senglar s´em va creuar, menos mal que es va assustar de mi i va sortir corrent (no sé qui realment es va acollonar més jjeje). 

En total 17 km´s amb hora i mitja a les cames, a sopar i a geure...

Avui diumenge m´he despertat tard, berenar i sortir a córrer un altre pic, a descubrir noves rutes, i han sortit 27 km més, tira tira amb 2 hores i mitja...

Ses sensacions són bones a n´aquest final de temporada, intentant disfrutar, trobar noves motivacions per acabar fort, 2 setmanes més i posam punt i final.

Després tocará fer balanç de com ha anat, descansar un poc i a per una temporada invernal... "diferent" de les que he fet fins ara.

Pas a pas!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada