dilluns, 8 de juliol del 2013

Alps!

Fa unes setmanes que no faig cap entrada al blog, sa veritat es que no he aturat i això és bon senyal per jo!

Poc a poc, després de 15 dies de rehabilitació he pogut començar a córrer, primer molt suau i per pla i ara ja aquesta darrera setmana he pogut introduir intensitat i un poc de muntanya. 

Es temps que queda per es que havia de esser a priori l´objectiu de l´any és molt poc, es proper 21 de Juliol toca campionat de Espanya de curses per muntanya en categoria promesa, fita que havia de ser clau en la meva temporada i on volia estar en bona forma per intentar millorar el resultat de l´any passat i perquè a més és el darrer any que formo part de aquesta categoria. 

Però bé, lluny de la planificació inicial, ara mateix hem trobo que sí, puc entrenar fort, però el meu nivell de forma no és el que hauria de esser a 2 setmanes del campionat, i no hi ha temps material per agafar-la. 

Tampoc sóc una persona que hem doni per vençut fàcilment, així que, amb tot lo esmentat anteriorment, intentaré almenys estar a la línia de sortida i arribada per a fer una bona cursa o sa millor cursa que hem deixi el meu cos. Si ho pensam bé, aquesta temporada no he aconseguit arrencar realment, ja que quan millor hem trobava, després de la temporada hivernal de esquí, hem vaig començar a notar les molèsties al genoll i ja vaig haver de reduir molt els meus entrenaments de impacte fins a suprimir-los, passar per quiròfan i recuperar-lo... 

Malgrat tot, com he dit abans, seré a Zumaia, sense descartar res però sense aspirar a res, lo que surti sortirà i si més no, espero i confio que sigui almenys un començament de temporada per jo, sa idea és anar encadenant bons resultats que hem permetin recuperar sa confiança i culminar amb bones curses pels mesos de setembre, octubre i novembre. A part de tot això, i gràcies a que estic recuperat, parteixo als Alps 10 dies, dies que hem serviran per seguir gaudint de sa muntanya, conèixer llocs nous que hem fan molta il•lusió conèixer... 

I tampoc ho negaré, dies per entrenar fort! Ens veiem pròximament, gaudiu de sa naturalesa, disfrutau de ses muntanyes! 

Pas a pas!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada