dijous, 4 d’abril del 2013

Dies per pirineus!

Com ja vaig adelantar, aquest cap de setmana ha estat ben llarg, jeje, concretament uns 12 dies que hem passat per pirineus, entrenant i disfrutant de la natura.

Tot va començar divendres dia 22 de març, vam carregar furgo (aquesta vegada sí que anava ben plena! jeje) i vam enfilar carreteres amunt cap a Andorra!

Allà vam passar uns quans dies, fins dilluns si no vaig errat, vam aprofitar per esquiar i córrer pels desnivells andorrans, fent entrenaments de tot tipus, desde sèries fins a excursionetes ben guapes on realment sí es disfruta del paisatge jeje

Després vam pegar a Font Romeu, la Cerdanya Francesa, on vam estar amb els companys esquiadors i corredors que estudien STAPS (més o menys equivalent a INEF - CAFE a Espanya). Allà vam poder gaudir de uns dies de terrenys més planers, tant per córrer com per esquiar!

També vam cumplir anys dia 27 de març per terres franceses, autorregalant-me unes sèries a la pista de Font Romeu jeje, els anys passen però anem sumant experiències i satisfaccions, ja en són 23!!!

I res... Van anar passant els dies, i ja estàvem al cap de setmana del 30 i 31, on ens vam desplaçar un poc més avall, al Ripollès on la neu ja ha deixat pas als prats verdosos de primavera, lloc genial per córrer! Allà teníem una concentració amb la selecció Catalana de curses per muntanya, de cara a afinar les cames i la temporada 2013, que ja està aqui!!!

Van ser dos dies molt ben avinguts, amb 3 sessions de entrenament, una de qualitat, una de força general, propiocepció i coordinació i una tirada llarga final! Van ser dos dies de en general bones sensacions i on vaig poder comprovar com estan les cames respecte a les màquines de la selecció!

Dilluns va ser de tranquis  jeje, però totalment, un descans merescut per les cames que les pobres... A més que el dia no acompanyava i va fer minvar les temptacions a fer una escapadeta...

Dimarts ens vam aixecar amb més ganes i amb un día radiant! Així que ho vam aprofitar per estirar ses cames per Vallter 2000, una estació de esquí situada al costat de Camprodon. La neu estava molt bé i a més acompanyava un bon sol!

Per s´horabaixa vam anar a la Cerdanya, on vam agafar la bici i vam sumar 1 hora donant tota la volta pel pla, Puigcerdà - Bellver de Cerdanya - Alp - Puigcerdà.

Ahir, dimecres, vam acabar de rematar aquests dies pujant al Puig Mal (2910 metres) Amb un molt bon guia i sumant metres de desnivell a les cames!

De baixada cap a Lleida, ens vam aturar a Pons, on allà està la Tenda i club al que perteneixem, el Blue Motors! Allà en Josep María ens va rebre molt amablament, i ens va donar l´equipació de la temporada! Esperem lluir-la molt i ben amunt!

I res, volant han passat els dies! Acumulant bastantes hores de entrenament disfrutant dels increibles pirineus! Amb sabates, amb esquís o amb sa bici!

Ara estem per lleida uns dies i el cap de setmana tornem a pujar!

Toca la primera cursa planificada de l´any, a Montserrat, una cosa curteta, 12 km´s però que es farà explosivament, a veure com responen les cames!