dissabte, 23 de juliol del 2011

Triatló ciutat de Sóller

Enguany, com l´any passat, participaré en es triatló de Sóller, però no fent totes ses modalitats que impliquen un triatló sinó que faré només la cursa a peu participant amb un equip per relleus.

Si una cosa té aquest triatló, es que es espectacular, la duresa no dona treva als participants, ja sigui amb els meduses, que sempre no sé com ho fan però aparèixen o amb les dures rampes que condueixen a l´infern a més de la terrible calor que sol fer. També té de espactacular l´ambient que es viu, molta gent d´espectadors fan que un, amb el plus de córrer a casa, es creixi i vulgui fer-ho d´allò més bé.

Fa uns 5 anys vaig participar a la cursa dels joves que es feia, un triatló més curt i adaptat, record perfectament la sensació horrible de surtir de nadar asfixiat i haver de posar-se a donar pedalades per les costes des faro per acabar donant una volta a peu. Realment si una cosa crec que té es triatló es que has de entrenar molt i a més les tres disciplines.


L´equip, com l´any passat, el formam en Xim Borràs (jove triatleta solleric de renom), Sebastià Casasnovas (Gran ciclista solleric) i jo mateix.

A veure si complim les espectatives i arribam el més amunt possible, sé que jo no arrib molt rodat, però si tenc la sort de l´any passat només hauré de mantenir la distància que els meus dos companys em donin.



Pas a pas!

1 comentari:

  1. Me sembla que amb els antecedents de l'any passat que expliques, malament s'hauria de donar sa cosa per no guanyar.

    Ja ens contaràs!

    ResponElimina