dijous, 3 de març del 2011

Fins aviat!

Com ja vaig anunciar fa uns dies, enguany canviaré de club i de federació, la federació Catalana m´ ha oferit unes avantatges que a Balears no tenc.

Per començar, estant federat a Catalunya, tenc la oportunitat de estar dins el centre de tecnificació de curses per muntanya (CTCMC), que no és un centre físic sinó un grupet de atletes que reben assessorament, accés a concentracions específiques a la muntanya, vestuari, ajudes pels viatjes a les competicions...

Tant m´ilusiona el suport que em donaràn en qüestió de mitjans com el fet de entrenar algún cap de setmana amb atletes joves, de la meva edat i amb els atletes de la Selecció Catalana. També hi ha el plus de conéixer llocs, curses del pirineu i de l´estat espanyol.

El passat cap de setmana vaig anar a la presentació del grup del CTCMC, a Vic, on em varen rebre amablement, sortirem a rodar i posteriorment varem fer un test que era un 3000 obstácles. I aquest cap de setmana hi torna a haver concentració, a Berga, aquest pic de dos dies, on realment tocarem muntanya i ens fotran canya (esper jeje).

Es realment una passa cap andavant, però que també implicarà exigir-me més a mi mateix, es un compromís personal a seguir pas a pas millorant, els resultats ara serán necessaris.

La idea es l´any vinent passar a estudiar a Barcelona i acabar la meva carrera allà, més aprop de la meva illa, de la familia i del mediterrani, que sa veritat es que es troba a faltar.

Finalment vull donar les gràcies una vegada més als meus companys de sa Milana que han entès i facilitat que em desvinculés del club (Només a nivell federatiu o legal, perquè a nivell personal sóc i seré una milana), no ha estat una decisió fácil, però es una oportunitat única.


Moltes gràcies, bon vol!

7 comentaris:

  1. Enhorabona Pere per aquesta decisió!! Segur que Ses Milanes se sentiran orgulloses per aquesta Milana que ha deixat el niu ... i vola molt alt.

    Quina oportunitat més bona per fer lo que t'agrada. Felicitats!!

    ResponElimina
  2. Enhorabona Pere, esper que li treguis es fruit i te agradi sa experiencia, a Berga es territori de Cavalls del Vent, pedraforca... teniu bones pujades per entrenar, estarem atents a ses teves aventures i per jo a sa muntanya tots som de un mateix equip, tots son amics, els colors es lo de menos. Una aferrada i a correr.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies amics! Ja vos contaré, una aferrada!

    ResponElimina
  4. Enhorabona Pere, per descomptat es una passa endevant.

    ResponElimina
  5. Hola Pere,enhorabona t´ho mereixes.
    Aprofita-ho i disfruta .
    Salut i manten-nos informats.

    ResponElimina
  6. Enorme Pere!!!
    Tant és si voles per La Sierra, els Pirineus o els Alps, la qüestió és que volis i facis realitat els teus somnis ...que són els nostres.
    Salut amic

    ResponElimina
  7. sempre milaneta, ànim campió, una aferrada per tú i sa teva família

    ResponElimina