dimecres, 2 de febrer del 2011

Superat!

Si senyor!
Ha passat la setmana dura, i els resultats no han estat per res dolents, començant per els resultats acadèmics i acabant per els esportius.

La setmana passada va ser especialment dura, amb molts de treballs, exàmens, poques hores de son i entrenaments per afinar de cara al campionat de balears a Menorca. Però bé, com he dit abans, els resultats han estat positius, de les 6 asignatures 5 segur que estan aprovades i amb bona nota! Falta de saber una nota de una asignatura, de biomecánica, encara que he aprovat els examens i entregat tots els treballs... No té perquè haver-hi problemes per aprovar! jeje

Finalment, després de la setmana, va arribar el cap de setmana (cosa lògica jeje) i jo i el meu germà ens desplaçarem a Menorca el dissabte, una vegada arribats al apartament on estarem, dinarem i posteriorment anarem a veure el circuit que estava just adavant de on ens allotjàvem. Aparentment no pareixia un circuit especialment dur, però diumenge no va ser així jeje.


Dissabte ja em notava un poc carregat de quàdriceps, segurament dels canvis curts fets el divendres... Però bé no era molt important, en teoria es passaria, ens anarem a dormir prest per així descansar bé i ja erem diumenge! El dia important havia arribat i jo amb unes sensacions rares abans de començar, les cames pesades, no estaven fluides, es dóna la sortida, només passats uns 400 metres em trob que no se que fer si seguir a un ritme bo que és el que duc o per altre banda baixar un poc i agruparme amb els que duc darrera, decidesc baixar un poc, que serà molt llarg... 12 km de cross.


Així que fren i em coloc amb el grup, anam tirant a un ritme constant i bo fins al km 8 aproximadament, quan dos atletes de la meva categoría promesa, decideixen canviar el ritme, jo dubto què fer, si partir amb ells o quedarme, sa veritat que aquí les sensacions ja no eren tant bones i anava 5è promesa, em quedaven 4 km per anadavant i tenía una posició que em permetía tenir opcions per clasificarme per el campionat d´España per seleccions autonòmiques així que vaig obtar per esperarme i quedar amb el grup ja no tant numerós. Principalment també perquè al darrera meu tenía a un altre atleta de la meva categoría que era un rival directe per tenir opcions a la clasificació, ja no podia perdre més posicions i si men anava amb els altres dos podía petar... Em queda el dubte de si vaig pecar de conformista o qué però el cas era asegurarse la clasificació...



Finalment vaig conseguir arribar 5è, amb sensacions dolentes al final, no son excuses, però la setmana de examens tampoc va ajudar... Però bé, no puc voler més, enguany tot va rodó per ara, estic millorant el meu ritme i a falta de confirmacions, el més provable es que enguany pugui estar als 3 campionats de España que es disputen!

Destacar la gran organització de la carrera amb un nivell impresionant, igual de impresionant el nivell que va demostrar Mario Mola, quin crack!


El meu equip promesa de Madrid s´ha clasificat per anar al campionat de España per Clubs, el mateix diumenge, sense poder comptar amb jo, feren sub-campions de madrid promesa! Repetint la posició de l´any passat! Amb un rival davant invencible... l´A.D. Marathon. Així què el pròxim cap de setmana del 12 al 13 de febrer ens anirem a Punta Umbría! Al campionat de España per Clubes, a córrer al circuit on per març es disputarà el campionat del Món de Cross! Una passada sa veritat, amb ganes de fer-ho bé, llevarme l´espina de les males sensacions de Menorca i fer un bon paper amb l´equip ja que tenim els 4 millors atletes un nivell molt parescut.



Ja parlarem dels altres dos campionats quan es confirmin... si es confirmen jeje!
A seguir fent feina, ara amb temps per descansar y fer-ho bé!

Pas a pas!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada